Recenze (352)
35-sai no šódžo (2020) (seriál)
Unylé až debilní.
Ousama Game (2011)
Slušné, jen jsem čekala mnohem víc hororu a mnohem méně piplání v puberťáckých citech, líbačkách a svlékačkách.
Spoluviníci (2014)
Zase jednou ze zajímavějšího soudku, jen to ještě vyšperkovat, utáhnout nedotažené.
Hakai no hi (2020)
Vizuál dobrej, soundtrack taky... smysl už tolik ne... Je to jako střípek z epizodického anime, který někdo rozvlekl na šedesát minut a ke kterému chybí kontext.
Dorohedoro (2020) (seriál)
Konečně zase jednou nářez, který umí spojit nekonvenční výpravu, fantastickou obrazotvornost a vybalancovat vážnost a humor. Postavy navíc nejde nemít rád - a to i záporáky. On je tu totož každý tak trochu záporák a zároveň k zulíbání. Jsem zvědavá na zbytek.
Zankjó no Terror (2014) (seriál)
Po peckovém úvodu už jen sešup dolů.
Trosečníci (2019) (seriál)
To byla zas pinďourovina.
Gieokeui bam (2017)
Kang Haneul hraje mistrně. Když se na mě v půlce přižene naprosto neočekávaný plot twist (který zpětně dává smysl a do všeho nádherně zapadá), uvěřím všemu, protože mě Haneul přesvědčí.
Ibiškové městečko (1986)
Znáte takové ty filmy, na které se podruhé nepodíváte, a přesto cítíte, jak se do vás zařízly?
Mimoškolní aktivity (2020) (seriál)
Jak mi nevoní Netflix, u tohohle jsem se díky ústřední dvojici opravdu bavila od první do poslední minuty. Určitě si na ně počíhám v dalších rolích. Konec mi mrazivě vyrazil dech.