Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Krucinál! Kenny zabil Smrt! Ty parchante!!!.............Já chci taky obřízku!............Bůh? To je ta největší kurva ze všech!! :)...........K čemu je prdel?? Ke sraní volee!!!..................Držte huby nebo zabiju králika!!! :DDD Chce mi niekto povedať že tento seriál nieje vtipný?? :DDD
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
1. a 2. séria sú brilantné a viac som zatial nevidel ale chystám sa.......Prvé dve série si zaslúžia 5* a už teraz sa teším na tretiu. No tak tretia séria nebola hodná 5* proste nuda no vo štvrtej sérií to prišlo takže stále je tento skvelý seriál hodný 5* :-).................Kuknutá 6. séria a už je to celé ako to povedať....hmmm asi Oničom ale za ten čas si isto každý obľúby Lily, Maršla, Teda, Robin a hlavne Barneyho takže čo k tomu dodať........asi len že tento seriál ak ho začnete pozerať pekne časť od časti sa vám vrije pod kožu a oblúbite si ho proste niečo ako Friends (priatelia) proste klasika...........apropo Barney je strašný magor a Ted nech už spozná matku tých deciek........BIG SMILE!!!
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010)
Prvá séria-brilantné,druhá séria-zaostávala za prvou ale neostala nič dlžná svojmu menu, tretia séria-veľkolepé, postavy, príbeh, Steve Buscemi a neskutočné vyvrcholenie tretej série, teším sa na štvrtú. Najlepší seriál aký som kedy videl a sledoval som poctivo každú jednu časť...100%
Simpsonovi (1989)
Teorie velkého třesku (2007)
Přátelé (1994)
Zlatá sedmdesátá (1998)
Jmenuju se Earl (2005)
Za necelý mesiac som bol schopný pozrieť každý jeden diel a som nadmieru spokojný. Ja som sa bavil stále a to je pre mňa najpodstatnejšie. Za 2 dni som skukol 1. sériu takže až tak ma Earl dostal. Odporúčam každému kto sa chce pobaviť nič viac k tomu nedodám...5*