Recenze (10 005)
Matilda Roalda Dahla: Muzikál (2022)
Nevím proč v dnešní době křísit film, který byl už v devadesátkách hodně podivný a pro děti nezajímavý. Navíc v muzikálové podobě s nijak zajímavými hudebními čísly.
Hellraiser (2022)
Překvapivě kvalitní uchopení kultovního hororu v novém století. Pomalý a překvapivě málo brutální horor, sázející více na atmosféru a postavy než laciné bafání.
Loganova síla (1979)
Chuck Norris ještě s image "sedmdesátkové" pornohvězdy, v hodně laciném akčňáku, který je takovou reklamou na školu karate.
Jack Ryan - Season 3 (2022) (série)
Třetí sezóna se asi nejvíce přibližuje knižním a filmovým předlohám, přestože je hlavní hrdina spíše Jason Bourne než Jack Ryan. Zároveň je určitě nejslabší a zasazení do českých reálií a odkazy na současnou válku na Ukrajině, jsou dost na sílu a ani tuzemského diváka dostatečně neuspokojí a Česká republika je zde spíš pro smích. Naštěstí se dost střídají lokace a divák má pocit, že se neustále něco děje, přestože by se vše vešlo do stopáže celovečeráku.
Tělo nezná hranic s Chrisem Hemsworthem (2022) (seriál)
Dost na efekt, ale jinak inspirativní a až filmově natočený dokument na téma, jak dosáhnout dlouhověkosti a dlouhého zdraví. Chris je dostatečně charismatický a tak všechny jeho výzvy prožíváte s ním a možná se i necháte přemluvit, některou z nich zkusit.
Buko (2022)
Příjemné, neurážející adekvátně zahrané, možná zbytečně dlouhé.
Bledé modré oko (2022)
Kdo zná tvorbu Scotta Coopera, ví že netočí divácky přívětivé, ale zase pořádně atmosférické filmy. Bledé modré oko je pomalou, mysteriózní detektivkou s pokulhávajícím scénářem a odtažitými postavami. Zato s parádní atmosférou, která dokáže bez problému vtáhnout a i přes opravdu pomalé tempo, udržet diváka až do konce, přestože nebude uspokojen tak, jak by si asi přál i přes závěrečný zvrat.
Pět dní v nemocnici Memorial (2022) (seriál)
Vtahující série dle skutečných událostí, který v těch nejlepších chvílích připomene bezchybný Černobyl (který je ale samozřejmě o kus dál). Velice napínavé vyprávění o ničivé povodni, která na pět dní uvezní New Orleanskou nemocnici a všichni si sáhnout nejen na dno ale budou muset zajít ještě dál, aby se postarali o desítky svých pacientů, z nichž určitě ne všichni mohou přežít. Poslední tři díly, které se soustředí na vyšetřování, postrádají napětí a nálehavost a možná by šli skrouhnout na díly dva, ale jinak velice poutavé a profesionálně natočené i zahrané.
Nevyzpytatelné cesty Boží (2022)
Oriol Paulo umí a v současné době není jistějšího španělského režiséra. Nevyzpytatelné cesty Boží jsou jeho typickým napínákem, který někam směřuje, hraje si s divákem, předkládá mu špatné karty a na konec je možná vše jinak, než to vypadá. Slušelo by trochu prostříhat a nebýt závislý na flashbacích, ale jako celek velice povedený, chytře napsaný a perfektně natočený thriller.
Vánoční horor (2015)
Zábavně pitomé, ale ne dostatečně. Potěší bitka Krampuse se Santou, ale podobných vylomenin je zde málo.