Recenze (165)
Aaltra (2004)
uvodni zabery ve me vzbudily trosku neklid, co to jako bude, ale po par minutach se rozjela skvela zabava.
Afro Samurai (2007) (seriál)
massive!
After Porn Ends (2012)
Dokument o konečné štaci pornoherců a pornohereček. Je tam jasně vidět, co to s lidma dělá a kde to může skončit. Někoho to pěkně semele (Randy West působí pěkně vyhasle), další se s tím umí vyrovnat (John Leslie). Stojí za zkouknutí.
Alexander Veliký (2004)
Tedy nemohu říci nic jiného, než že tento film je STRAŠNÝ. Od hudby, která mě ubíjela, až po děsivou trapnou kameru a tupý scénář. Angelina Jolie mě vyděsila, takhle ji opravdu neznám. Blondýn Farrell mě celkem překvapil. A dialogy mě ubily, nemohu psát dále.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Pilot super, díl druhý také. Jessica Lange je fakt psychedelická. No uvidíme, jak to bude pokračovat.
Americký zločin (2007)
z tohoto filmu mrazi!
Ať vejde ten pravý (2010)
no, jako dobry, ale predchozi adaptace je lepsi. naprosto nechapu ty uchylny digitalni triky, zbytecnost.
Barbar (2009)
takhle atmosfericky film jsem dlouho nevidel
Bez soucitu (2010)
ten travolt je nejakej obtloustlej ne? klasicky akcni movie, ktery nicim neprekvapi
Brian Eno - 1971-1977: Muž, který spadl na Zemi (2011)
dokumentu o velice zajímavém muži nepomáhá příliš dlouhá stopáž, určitě to šlo zhustit a pak by to bylo super.