Recenze (744)
Cromwell (1970)
Efektní film se skvělým výkonem Richarda Harrise, scénář mi ale připadá poněkud čítankovitý, přinejmenším Irové by na Cromwella měli poněkud méně pozitivní názor...
A.I. Umělá inteligence (2001)
velké překvapení, naštěstí Spielberg netočí filmy podle toho, jak by mu filmová intelektuální smetánka v Česku ráda diktovala..
Hrdina (2002)
pastva pro oči, ale jinak ?
Guvernantka (1998)
nic nového pod sluncem, "jenom" další dokonalý film s krásnou muzikou, kamerou, hereckými výkony, zajímavým neotřelým dějem i koncem
Spalující touha (1999)
a to jen z nostalgie ke jménu režiséra, jinak by to byl odpad ! naprosto sterilní, k uzoufání nudné a pseudopsychologické
Srdce je osamělý lovec (1968)
skvělý a hodně smutný film o člověku, který i když je hluchoněmý, je oporou všem, ale nikdo není oporou jemu
Fantom Paříže (2001)
pár výtvarně pěkných scén, ale jinak klasický francouzský pokus jak bojovat s "hollywoodským nevkusem" nevkusem ještě větším, ale hezky vlastenecky, únavné "nezvyklé" nájezdy kamery postavám až do žaludku, rychlý střih místo herecké akce, závěrečný souboj zloducha s dobruchem jsem musel díky převinutí videokazety trochu zkrátit, tak byl - i když plný pohybu - nudný a statický.
Sláva (1989)
skvělý a přitom netradiční válečný film s pozoruhodným vývojem postav
Jak přicházejí sny (1998)
výtvarně úžasné, ale jako někdo příliš tlačí na (ruční) pilu, tak tady tvůrci až příliš tlačí na city, navíc hodně poplatné křesťanskému pohledu na život a na (po)smrt.....
Kněžna de Cléves (1961)
jo, já vím, některé hlavní postavy mají podivné morální mindráky, navíc tam chybí trocha akce, kupa švandy a asi půl milionu střihů, ale přesto...