Recenze (3)
Taxi 5 (2018)
Vybrala som si tento film, aby som si oddýchla/ "vypla" po náročnom pracovnom týždni. A musím priznať, že som sa zabavila. Netreba tento film brať veľmi vážne a prestať ho spájať s predchádzajúcimi časťami. Len si sadnúť s pukancami v ruke a nechať sa unášať priemerným filmom, ktorý Vás dobre naladí.
Avengers: Infinity War (2018)
Vôbec nerozumiem hodnoteniu 90%, pretože podľa mňa bol celý film o tom ako dostať čo najviac Marvelovskych hrdinov do jedného filmu, za akúkoľvek cenu. Najhorší film zo série.
Angry Birds ve filmu (2016)
Animák pre deti a politika? To mi k sebe nejde. Ale musim povedať, že boli miesta, kde som sa velmi pobavila a nasmiala. Avšak nemení to nič na tom, že ide o priemerny animak s klasickou schémou (outsider vsetko zachrani).