Recenze (6)
Temné patro (2008)
Chvilema dobrý, chvilema přetrapný.. Křičící paní Duchová je ok. Ale co tam dělaj opico-predátoři? A o co tam šlo? Nejteplejší Skandinávský film co jsem zatím viděl..
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Klasická masakrovačka plná klasickejch masakrovačů... plus čak norys coby vedlejší postava. zkrátka 5*
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Kdyby se víc masakrovaly čarodějnice a Jeníček nebyl diabetik, bylo by to za 5*
Méďa (2012)
No to se podívejme.. Plyšák se slovní zásobou pantáty Verbala
Příběhy Cheeche a Chonga (1980)
Pár kapek rumu.. a bylo to docela vtipné :)
Sejmi je všechny (2007)
Opravdu hodně tupý "akční" film. Porod na začátku filmu byl téměř Norrisovský.. 1 * za vřaždy mrkví, ta druhá za pokusy o humor + schopnost střílet za jakýchkoliv okolností