Recenze (85)
Spolubydlící (2011)
Chvilkami jsem se nudil.Radši jsem nad ničím nepřemýšlel.Herecké obsazení lepší než film samotný.Jen mi není moc jasné,jak mohlo proběhnout finální zabití.Mám pocit,že čepel vysouvacího nože je sice velmi ostrá, ale co vim, tak u tohoto typu nože je tak max 2 cm dlouhá
Smějeme se s Petrem Rychlým (2005) (pořad)
Umělé, rádoby vtipné a trapné "vtipy", kterým se smál snad jen sám ještě trapnější Rychlý
Hogo Fogo (2000) (pořad)
Možná kdyby porad uváděl někdo jiný... Ale hlavně Margita mi lezl krkem
Drive (2011)
Až jsem film shlédl podruhé, dá se říct ze už jsem ho pochopil:-) Možná jediné co bych vytknul, jsou minuty ticha. Po tomto filmu jsem asi fanoušek Ryana G. Žádné zbytečnosti a střílečky, ani zamilovaný doják. Už jsem Drive viděl asi osmkrát
Avengers (2012)
Tony Stark je největší borec.Nejlepší postava
Marina (2006) (seriál)
Ani se tomu nedá věřit. Syna který má 16 let... Herečka co hraje Marinu má 26...
Nabít a zabít (2006)
Dobře vymyšlený příběh, ale začal mě bavit až na poslední půlhodinu. Co se týká děje a akce, nemůžu říct nic špatného.
Smallville - Absolutní spravedlnost (2010) (epizoda)
Seriál jsem dřív často sledoval, pak mi pár sérií uteklo. Takže když jsem viděl tento film, trošku jsem se ztrácel. Film až tak špatný není, ale je potřeba vidět předchozí série seriálu.
Tvůj snoubenec, můj milenec (2011)
Opět přeplácaná rádoby komedie, ale když je dobré herecké obsazení v čele s Kate, vše vypadá úplně jinak.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Nepřemýšlel jsem jak je možné tohle nebo tamto, nebo proč tohle, bylo to zbytečné... Ale mimozemšťané mi přišli až moc přehnaní. Nakonec největší hrdinka Olivia, jedna z nejlepších postav. Ford šel nakonec do sebe. První film, kde se mi líbil výkon Craiga