Recenze (182)
Thor (2011)
Jelikož miluji filmy od Marvelu, nemohl mě tento kousek minout. Ale nebyl jsem si jistý, jestli to bude to pravé ořechové, ale oříšek se rozlouskl a hodně povedeně, což jsem nečekal. Výborné herecké obsazení s mým oblíbeným A. Hopkinsnem a dech beroucí efekty, je fakt úžasné sledovat. Co se týče příběhu, nebyl složitý, ale nebyl ani primitivní, že by jste v desáte minutě věděli jak to bude. Jedná se o další povedený Marvelacký film, u kterého jsem se dobře pobavil.
Divočáci (2007)
Tenhle film snad jen zachránila skvělá herecká čtverka a nablýskané motorky. Vyjet si s kamarády bůh ví kam, se mě opravdu líbilo, viděli jsme krásnou krajinu a do toho bubláním motorů krásných motorek. Bohužel mě už tak některé vtípky a srandovní situace tak neuchvátily, což mi zkazilo celkový dojem z filmu. Tím pádem jsem viděl trošku nadprůměrnou komedii, kterou víckrát ne !
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Popis filmu zní velice zajímavě a v celku i neodolatelně, bohužel po shlédnutí to říct nemůžu. Film se snaží být vtipný a moc se mu to nedaří. Občas se i zasmějete, to nevyvracím, ale někdy je opravdu až moc vulgárně nevhodný, film svým obsahem je spíše pro menší a nevhodné slova jim dobrý příklad asi nedají. Tento film už bych si v životě znovu nepustil, stačilo mi to jednou a mám dost. Myslel jsem, že Paul bude lepší, bohužel.
Cesta (2009)
Ačkoliv jsem na tento film čekal opravdu dlouhou dobu, výsledek stál za to ! Opravdu miluji tenhle rozpadlý, temný a všudy nebezpečný svět, kde nevíte jestli budete zítra ještě na živu. Je krása se na to koukat, ale opravdu katastrofální, kdyby se něco takového doopravdy stalo. Cestu jsem prožíval s hrdiny od začátku do konce a fakticky se mi dostal úžasný filmový zážitek.
X-Men: První třída (2011)
Film splnil všechny má očekávání, konečně už víme jak to bylo před prvním dílem. Film se odehrává v mé oblíbené době, což je pro mě obrovské plus. Navíc má úžasnou kameru a efekty, které jsou zase o něco lepší. Poznali jsme opět nové druhy Mutantů, kteří byli opět fascinující. Bohužel mi v kině u originálního dabingu vadili příliš rychlé běžící titulky, ale to je teď v celku nepodstatná věc.
Kráska v nesnázích (2006)
V celku příjemný a zábavný český film, dokázal mě v celku i zaujmout. Chválihodné herecké výkony, hlavně tedy Jiří Schmitzer se mi zde hodně líbil. Bohužel už tak moc se mi nelíbila kombinace, zahraničních písniček z českými.
Cars Toon: Burákovy povídačky (2008) (seriál)
Pěkné zpestření původního filmy, povídačky jsou originální a velice zábavné. Jako třešnička na dortu je Tokyo Mater, které je tak též skvělé udělané.
Forrest Gump (1994)
Film, který snad jde pouštět furt dokola a neomrzí vás na něm ani jediná jeho minuta. K filmu není ani moc co dodávat, snad jen jedno, určitě se na něj podívejte !!!
Hačikó - příběh psa (2009)
Krásný a šíleně dojemný a zároveň smutný film. Tady snad navlhnou oči každému, co film prožívá, po celý jeho průběh. Nesmím ani upomenout krásnou rasu Akita Inu a pěkný soundtrack napsaný Janem A.P. Kaczmarkem.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Jak bývá zvykem, většinou pokračování úspěšných sérii, už nebývá tak úspěšné, tak tohle o tomto filmu říci nemůžu. Opět se jedná o obrovský trhák Pixaru. Film se mi líbil ve všech směrech a jako šílený fanoušek této série říkám ANO!, lepší už to snad ani být nemohlo. A doufám, že zlatou sošku jednou dostane, protože si ji zaslouží.