Recenze (40)
Pan Popper a jeho tučňáci (2011)
Tuctová ani ne nějak extra vtipná komedie. Dobře, uznám, že sem se zasmál u vtípku BFF = Big Fat Friend, a když jsem viděl, že Jessica Fletcherová ještě žije, ale to je asi vše. V některých scénách sem si připadal za Jima Carreyho trapně, že takovou roli vůbec vzal, je to jako návrat k Ace Ventura... 35%
Pan Bobr (2011)
Pěkný film i když trošku depresivní. Moc nechápu, kde se v popise filmu vzala ta "Komedie" , fakt sem se u filmu nezasmál ani jednou, ale jako drama to je luxusní. 80%
Avalonská střední (2010) (TV film)
Ke shlédnutí filmu mě donutila pouze herečka v hlavní roli (Britt Robertson). Musím říct, že to taky byla jediná dobrá věc ve filmu. Absolutně předvídatelná tuctová pohádka s happy endem jako blázen. Co taky jiného čekat od Diseny Channel, že ano. Za božskou Britt Robertson 20%.
Eragon (2006)
Knížka byla super, ale film okleštěný na nudnou blbost s docela dobrými efekty a pro ženské publikum jedno bloňdaté princátko v hlavní roli. Smůla, čekal jsem od filmu o mnoho víc.
Princ Egyptský (1998)
Asi před 10 lety jsem to viděl v češtině, i tak jsem tomu dal 80%, teď po dlouuuhé době jsem si to konečně shlédnul v originále a musím říct, že muzikály by měly být zakázany dabovat. Absolutně perfektní hudba. 95%
Syčák Hesher (2010)
Luxus film, upřímně řečeno nedokážu ani přesně říct, čím je tak super, ale po dlouhé době film zahrál na emocionální notu až tak, že slza ukápla. Herci vybráni opravdu dobře. Nejvíc mě, ale dostal komentář o pár níže, že Natalie Portman tam hraje, protože se jí prachy dycky hodí - Halooo, ona ten film produkovala, proto tam hrála vedlejší roli. 95%
Dexter (2006) (seriál)
Superní seriál, sice mě to chytlo až po asi čtvrtém dílu, ale potom sem slupnul ostatní díly během "chvilky". A ještě nemohu zapomenout vychválit do nebes parádní úvodní titulky.
Requiem za sen (2000)
Kamera, střih - dokonalost, příběh - dokonalost, herci taky super. Prostě tomuhle filmu nechybí vůbec nic. A úplně klidně bych to pouštěl místo starodávných anti-drogových filmů ve školách, děcka by to uplně pohltilo a určitě by po shlédnutí neutíkali za feťákama na nádraží pro fet....
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Super film plný zvratů, klobouk dolů ještě za to, že se celý děj odehrává v jedné místnosti a i přesto to člověka úplně pohltí.
Gran Torino (2008)
Luxusní kousek o trošku neobyčejném nerudném důchodci. Jediné, co mě celý film rušilo byl výkon Bee Vanga (Tao), který asi bohužel nestihl dočíst celou knihu "Acting for dummies". Jinak prostě paráda, 95%.