Recenze (107)
Meeting Evil (2012)
Docela pěkný film, ze začátku mi velmi zaujal, čekala jsem ten pozdější děj taky poutavý, ale tam už to potom bylo spíš o tom, aby teda jako něco natočili a zaplácli čas.... Jsou tam docela pěkné momentky, ale po shlédnutí filmu jsem přemýšlela proč to jakože vůbec vzniklo, protože já nevím jak ostatním, ale mně tenhle film moc nesdělil..
Straight A's (2013)
To nebyl zrovna můj pravý šálek kávy... nijak mě to nezaujalo, jako nápad docela dobrý, ale provedení, takové utahanější...
Italo Barocco (2014)
Musím říct, že tenhle typ příběhu mně nikdy moc nezaujal, ale tady to bylo docela slušně zpracované, Marco Bocci mi přišel jako malinko "magor" ze začátku (dělá těstoviny s hráškem a pak si hrách odděluje,aha...) a i to se záchranou "Itala". Nakonec je to ale vcelku povedená rodinná spíše než komedie tak trochu tragédie, ale za 3* určitě ano.
Un medico in famiglia (1998) (seriál)
Docela příjemný italský seriál. Typicky láska vítězí nad nenávistí, občas humor. Dá se na to krásně koukat, rodina má snad 10 členů, takže není problém si vybrat oblíbence.... pak začnete fandit všem a pak už se nemůžete dočkat nového dílu...
Odtržené děti (2006) (TV film)
Pěkné válečné drama, na tv film dobré....silný příběh rodiny za války...
Una sera d'ottobre (2009) (TV film)
Nebylo to tak špatné, ani bych tomu neříkala "telenovela" .... Je pravda, že díky konci to vyjde trošku "naprázdno"... ale ty 3* minimálně ...
6 giorni sulla terra (2011)
Zajímalo mě jak bude vypadat takový italské mystery/scifi, ale holt tohle není nic pro mě, však zahrané je to pěkně...
Complici del silenzio (2009)
Velice zajímavý příběh o tom, čím vším si člověk musí projít a projde když se v určité době nepodřídí většině... Bohužel...
Puccini (2009) (TV film)
Mohli si dát trošku víc záležet... Pucciniho život byl "pestřejší"....
Odysseus (2013) (seriál)
Příběh se mi líbil,jen jsem se v některých částech přemáhala k zmáčknutí šipky doprava a popojetí o jednu část dál... Po shlédnutí celého seriálu mám z něj ale super dojem. 3*