Recenze (47)
Muž z Acapulca (1973)
Tahle komedie poskytuje tolik hřejivé fantazie a osvěžujícího humoru,že vám zaručeně vlije chuť do života.
Vymítač ďábla (1973)
Proslulý snímek.Příběh o posedlosti malé holky ďáblem je fascinující,dnes už tolik nešokuje,ale nabízí poctivé drama a vedle současných snímků žánru je to pořád mistr.Úvod filmu je malinko zdlouhavý,ale postupné náznaky něčeho zlověstného se začínají postupně objevovat.Vážnost dramatu je namístě a sluší mu.Konec filmu je zajímavým vyústěním boje se zlem.Kinoverze filmu byla lepší a sevřenější.
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Western plný příjemné ironie a humoru.Sympatická dvojka Butch a Sundance a jejich útěky před spravedlností.Poslední záběr je legendou,strhující a efektní závěrečná přestřelka,která tomu předchází.Filmu by slušelo více Oskarů.
Tenkrát na Západě (1968)
Westernová dokonalost,která vás skoro na tři hodiny nenechá zahálet a kterou zdobí všechny hlavní postavy,osudová a jímavá hudba Morriconeho a krásné vyústění,které filmu nesmírně sluší.
Hombre (1967)
Není to úplná špička,ale Paul Newman je ve westernu jako doma a ten závěr je dost silný.
Marketa Lazarová (1967)
Svébytné dílo,které mne nechytlo úplně za srdce,ale obdivuju jeho syrovost a hudební složku.Rozhodně pozoruhodný historický počin v dějinách našeho filmu,který každého neosloví a musíte si k němu najít cestu.
Přednosta stanice (1941)
Nádherná komedie,řekl bych to nejvtipnější od Vlasty Buriana,nezapomenutelné scény.