Recenze (51)
Mezi nepřáteli (2007)
Hrůza, jak se něco tak zbytečného může zarýt tak hluboko pod kůži.
Andrew - člen naší rodiny (1999)
Přeslazenost? Tak určitě. Ale... komu to vadí? Tolik z nás má stejný problém jako Andrew. A přitom jsme lidmi...
Ranař (2011)
Škoda, že podobně tématických filmů není mnoho. O to větší škoda je, když se nějaký objeví a není to žádná sláva. Jako tady Goon. Zbytečná romantická linka, otravně dementní kamarád a fakticky nesmyslné prvky. Takový..... hokejový Forrest Gump. Film oceňuju za svou vzácnost a inspirací skutečným "Kladivem" .
Jiroovy vysněné sushi (2011)
Někdo smysl života hledá, jinému je prostě předán. Nejde zdaleka jen o sushi, ale o způsob bytí, které mohou Evropani jen stěží napodobovat. To lidé dělají svět naprosto úžasným. Obohacený a s obdivem!
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Dokonalost. Nejen celovečerní film Domov, ale i zbytek z rukou Yanna Arthus-Bertranda. Prostřednictvím jeho dokumentů prosí o pomoc sama Země.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Kdybych mohl dát více hvězdiček, udělám to. A víte co? Dám je i tak! 15***************
Konec světa byl a bude (2012) (TV film)
Na české poměry docela odvážný koncept o Mayích, konci civilizace a člověku. Nic překvpapivého, ale k zamyšlení určitě.
Z prezidentské kuchyně (2012)
Oddechovka bez nutnosti publika se nějak zapojit. Jídlo, kuchyň, jídlo, jídlo... Řekl jsem oddechovka? Myslel jsem příšerná nuda! //FFF, Světozor
Holy Motors (2012)
Emocionálně naprosto ploché a místy opravdu znechucující. Jako na houpačce. Hledat hlubší smysl hledat můžete, jenže jednotlivé dílky jsou do celkové skládačky tak rozházené, že je jednoduší film příjmout z první. Anebo ne? Narovinu - za pár dní si moc pamatovat nebudu. A to je možná dobře! 3 ! 12 ! Merde! //FFF, Lucerna
Oui, šéfe! (2012)
Příjde mi to jako zfilmovaný Ratatouille. Takový další americký sen o kuchtíkovi. Ale moc fajn sen. Jean Reno se pro roli šéfkuchaře hodí opravdu skěle! A jestli mohu doporučit, opravdu se před filmem najezte! //FFF, Lucerna