Recenze (60)
Robin Hood (2010)
poviem iba jedno cakal som viac a vy ostatny tiez budete cakat
Legenda o sovích strážcích (2010)
toto si zasluzi kazdu hviezdicku bolo to super dakujem za krasny zazito bolo to nieco uplne nove teda aspon pre mna
Alenka v říši divů (2010)
nech zije johnny depp heh ale tak urcite si to pozrite moze byt
Princ z Persie: Písky času (2010)
ak ste hrali hru laka vas to pozriet uz zvlast ak neviete dobre anglicky a nemali ste nadabovanu hru tak ste aspon trochu pochopili o co ide ja si mysli ze moze by tsom rad ze som to videl a urcite si to pozriem znovu
Iron Man 2 (2010)
nie je to zle ale nie lepsie ako jednotka stoji to za cas straveny v kine ci doma pred telkou
Jackass 3 (2010)
ja z nich nemozem je to banda psichopatov a napriek tomu sa na tom bavim kazdy raz ked si to pozirem mi to vie zdvihnut naladu
Já, padouch (2010)
taaaak som sa pobavil a riadne doporucujem ceknut mimoni heh
Počátek (2010)
uz viem preco je leonardo najlepsie zarabajuci herec na svete presne pre toto
Jsem číslo čtyři (2011)
myslim ze moze byt nieje to az tak zleeee hehe ale tak bol by som rad keby prisla dvojka koniec je otvoreny no
Rio (2011)
pekna siiiice otrepana rozpravka ale pre deti super a ja som sa na to tiez celkom pobavil doporucujem