Recenze (9)
Hladová (2001)
Příjemná francouzská komedie, sympatické obsazení a téma? Samozřejmě ze života mnoha dívek a žen. Je pravda, že se člověk neválí smíchy po podlaze od začátku do konce, ale svůj půvab tento snímek přeci jen má.
Pokoj naproti (2009)
Nadprůměrný snímek s excelentní hudbou (Bobby Tahouri) a Bradem Greenquistem v roli portýra s kamennou tváří, velice příjemné pokoukání.
127 hodin (2010)
Tak nevím, ale asi jsem od Dannyho Boyla čekala něco víc. Půlka filmu byla jen velká nuda a nezachránil to ani James Franco.
Podivná tajemství (2002)
Co má člověk dělat, když si po několika letech manželství uvědomí, že nechtěl takhle žít a chtěl by to změnit, ale zároveň némůže (nebo nechce) kvůli svým dětem?Skvělý film o přátelství, rodině, lásce (i k alkoholu), který patří mezi mé nejoblíbenější.
Pod toskánským sluncem (2003)
Velice příjemná romantická komedie, která mi vždy zvedne náladu. Jako kdybych byla dvě hodiny ve slunné Itálii. Prostě skvěle strávený čas.
Motel smrti (2007)
Tento snímek na mě zapůsobil spíš jako parodie na thrillery. Dokoukala jsem jen z úcty k mé oblíbené Kate Beckinsale.
Srdcová sedma (1998)
Zajímavý pohled na osud hlavní hrdinky, které se díky banální příhodě může změnit celý život. Vtipné dialogy a výborná Gwyneth Paltrow, které je tato role šitá jak na míru.
Marabunta: Mravenci útočí (1998) (TV film)
Otřesné efekty, stupidní dialogy i postavy.Odpad je slabé slovo.Doufám, že jsem něco takového viděla poprvé a snad taky naposled.
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Nemůžu si pomoct, ale podle mě asi nejlepší díl celé série. Skvělé gegy od začátku do konce, Chris Rock jako by tomu dal více šťávy. Úžasný český dabing, který na celkovém dojmu z filmu nic nezkazil, ba naopak.