Recenze (219)
Nightwish: End of an Era (2006) (koncert)
Film jsem sice neviděl,ale v této době kdy je v Nightwish Annete Olson tak o kapelu už nemám zájem,všechno tím pokazili.
Grinch (2000)
Já mám tento film rád.Když jsem byl malý býval každé vánoce v televizi tak jsem si ho nějak oblíbil.
Legenda o Vánocích (2007)
Nejsem fanouškem severské kinematografie ale tento film je nádherný...
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Nádherný film,na konci vždy brečím.Ale nebylo mi líto toho otce Bruna.
Dračí srdce (1996)
Nádherný film,na konci jsem brečel dojetím a jako malý jsem u toho filmu strávil mnoho času
Dračí srdce 2 (2000)
Nuda nuda a zase nuda,zneuctění nádherného filmu.
Redakce (2004) (seriál)
Seriál který je jaksi lepší než ulice a občas se i zasměju,jinak jsou tam docela často zajímavé případy.
Bastardi 2 (2011)
Pro dnešní mládež která si to nedovede v hlavě srovnat je tento film inspirací jak se chovat....
Válečné šílenství 3 - Hitlerovy tajné zbraně (2002)
Ikdyž jsem to ještě neviděl,tak by mě zajímalo proč se tady nadává na to že tam nejsou jiné zbraně než V1 V2:A odpověď je následující naštěstí je nestihli vyrobit!
Má tlustá Valentýna (2002) (seriál)
Hnus chce se mě zvracet,toto by měli zakázat a pohrozit hispánským zemím válkou jestli s tímto nepřestanou.