Recenze (46)
Johanka z Arku (1999)
Pravdou je, že Luc Besson má na kontě lepší filmy...
Miluješ mě? (2007) (studentský film)
Moc se mi tenhle film líbí - je překvapivě dospělý a citlivý, taky si myslím, že chmurná lyrika zde tvoří přesah po celý film, Honza v tomto snímku zbytečně nemixuje žánry a díky bohu nevnucuje divákovi takový ten hezky český druh filmu rodu tragicomedius vulgaris... dávám 78,775% :)
Útěk do divočiny (2007)
Ten film bere dech... Nemůžu si pomoct, ale když Alex Supertramp umíral, ta scéna v autobusu, já se bál tak, jako nikdy během nějakého horroru, bylo to příšerně subjektivní, okamžik smrti osamělého člověka v divočině... neuvěřitelný zážitek!!!!
Cela (2000)
Nebudu se bát dát tomuto filmu, který jsem viděl už asi 5x a pokaždé se na něj rád podívám zase. Snaha o inovátorství se cení a vizuální progresivita Tarsema Singha je v tomto filmu velmi citelná... i když počítačové efekty zastarají, pokus o novou formu stále přetrvá
Akumulátor 1 (1994)
Originální, čerstvě fantaskní porevoluční téma, jdoucí proti proudu mainstreamu, předznamenávající problémy civilizace o dekádu napřed.
Planeta pokladů (2002)
Pro mne nejlepší disneyovka - jako kovaný scifista musím ocenit doslova dechberoucí animaci překvapující nestrojeným a "nemainstreamovým" podáním... film překypuje nápady, které bych očekával spíše v nějaké space opeře než v animáku "made by Disney" - o důvod více smeknout. Není nic neobvyklého, že takto netuctový a chytrý milý film pro diváky všeho věku prošuměl českými kiny bez výraznějšího povšimnutí...
Zeitgeist: The Movie (2007)
Cením si odvahy tvůrců a grandiózního lechtivě manipulativního zpracování. Pokud je pětina z předložených úvah a faktografie pravdou, každý by měl přehodnotit svůj civilizační postoj. Bohužel jsem tak zaslepen a zahlcen médii a rouškou historické zkreslenosti, dezinterpretace a slepé dogmatičnosti, že na pravdu přes všechny nánosy nevidím... a velmi mne to mrzí. Jedno však vím jistě. Čip nepřijmu. Snad mne někdo v roce 2034 ošetří i bez něj...
Superman se vrací (2006)
Impotentní Supermanův pohled "kamsi" na dvd přebalu předznamenává podobnou impotenci a "umělíkovitost" celého filmu, kterou vezachrání 3D efektové orgie.... Pro mne zůstává postava Supermana z comicsu "KINGDOM COME" zcela nepřekonaná veškerými filmovými pokusy...
Poslední skotský král (2006)
Afrika v podání Macdonalda je děsivá a nemilosrdná. Dětsky vrtošivý generál Amin je Whitakerovou zdaleka nejlepší roli!!!!
Samuraj Jack (2001) (seriál)
Špičkový vizuální styl opírající se o neotřesitelné "pravidlo tří" a velmi nápaditě diferencované epizody. AKUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!