Recenze (147)
Život je hra - Skrýt smradlavé ponožky (2018) (epizoda)
Dostala pecku přímo na vypínač.
Žralok versus predátor (2017) (TV film)
Skvělý dokument. Spousta autentických záběrů, na kterých je žralok naopak vyobrazen jako kořist. Vážně jsem nevěděl, že může mít žralok tolik nepřátel. A že žraloky loví i chobotnice, lachtani nebo kosatky je přelomové zjištění .... Po delší době zase zajímavý dokument o žralocích.
24 hodin - Day 4: 7:00 a.m.-8:00 a.m. (2005) (epizoda)
Ou, parádní rozjezd hned na úvod. Tahle série za to bere už od prvního dílu. Jen ta spousta nových postav se mi tam vůbec nelíbí a bez Palmera už to nebude ono. Ale Jack, ten je stále ve formě. Konec naprosto luxusní a zřejmě mě čeká další našlapaná série ....
24 hodin - Série 7 (2009) (série)
Když jsem viděl ten první díl, tak jsem neměl chuť dále sledovat. Rozpuštěná CTU a nové nesympatické ksichty. Po přečtení zdejších komentářů jsem tomu dal šanci a není důvod litovat. I sedmá sezóna je nadprůměrně akční. Scénář už taková hitparáda není. I to, že teroristi mají uvnitř CTU svého člověka už je ohraná písnička. Tony zklamal, ale byl to vždy můj oblíbenec, takže jsem jej rád zase viděl.
6 underground: Tajné operace (2019)
Film mimo všechny kategorie. Nejvíc efektů, nejvíc střihů a akční scény vám nejvíc vypláchnou mozek. Tomuhle mučení už chyběla jen trnová koruna. Kdo zvládne déle než hodinu, má můj hluboký respekt.
90’ ČT24 (2016) (pořad)
Ve starém Hyde Parku bylo více prostoru pro otázky od diváků. Musím jednu hvězdu sebrat .-)