Recenze (147)
Catfish (2010)
Jediným důvodem, proč nedám 5, je fakt, že netuším, jestli je dokument opravdu autentický (pravda, pokud není, úžasně by to s tématem korespondovalo). Zaujal mě především úplný konec příběhu.. Jak tady píšou i jiní, zas tak moc si toho o filmu předem nezjišťujte a jděte do něj.
Kniha života (2014)
Příběh je celkem o ničem, hudba mě nebavila a hlavní postavy taky nic moc. U těch vedlejších už to bylo lepší.. Důvodem, proč dávám čtyři, je ztvárnění všech prostředí, ve kterých se příběh odehrává. Ano, je to přeplácané, ale naprosto dokonale. Určitě se podívám ještě minimálně jednou, příště ale radši bez zvuku.
Christine (1983)
Christine je hodně, ale opravdu hodně špatný film, ač si dovedu představit, že knižní předloha tak bídná není. K ranní kávě je to ale celkem příjemná společnost, tak jí nebudu kazit hodnocení.
Orphan (2009)
Chtělo se mi dát 2*, ale Isabelle je rozkošná a závěrečné titulky též.. Nelze neocenit.
Juno (2007)
Je to milé. Místy až moc. V šestnácti by se mi ale určitě chtělo hned na to kouknout znovu.. Výběru hudby ovšem tleskám i teď.
20 Feet from Stardom (2013)
Přiznávám, že mé hodnocení je krajně subjektivní, černé vokalistky mě vždycky spolehlivě posadí na prdel, takže ač se jedná o "běžný" dokument typu vyprávění1/archivní záběr1/vyprávění2/archivní záběr2 atd., nemůžu dát míň než pět, když u toho ani nedýchám..
Gravitace (2013)
Technicky je to krása, paní Sandy je moc milá a pan George je sympaťák, proto hodnotím relativně vysoko, scénář je naprostá tragédie. Co se týče napětí, u mě spočívalo v čekání na to, jaká kravina přijde po té předchozí. Taky se mi líbila ta žabička ke konci.
12 let v řetězech (2013)
Je to patetický hollywoodský kýč se vším všudy, ale docela mě bavil, asi slabá chvilka.
Pokoj na koštěti (2012) (TV film)
Moc milá podívaná pro prťata. Překladatel/ka by zasloužil/a facku a já chci domů Walliamsova žabáka!
Dům snů (2011)
*SPOILER ALERT* Film mě skoro celou dobu celkem bavil, tu spoustu klišé v hororu zvládnu, naopak mě mile překvapily některé dramatické prvky. Námět by si asi zasloužil lepší zpracování, sám o sobě špatný není. Ale ten konec Sheridanovi neodpustím. Hlavní hrdina zachraňující ženu (případně psa, kočku, knížku, stůl..), z hořícího domu (člunu, skladu, ropné plošiny..), záběry na to, jak sebe i kořist dostane do bezpečí a v pozadí vybuchuje dům.. Dřív mi to ve filmech jenom vadilo, teď je to naprosto spolehlivě zabíjí.