Recenze (188)
Synchronic (2019)
"Dumb people are happy" "In that moment, when i realized, everything is just minor thing." Stoji za to videt, film stojici na dialogu a efektech.
Así habló el cambista (2019)
Jedna hvezda za vypravu, ktera byla vyborna.
Jelenice (2019)
Hodně ujetá absurdní komedie. Pár vtipných momentů. Jinak takové home video, přemýšlel jsem jestli ten hnusný grading má simulovat výstup, jaký by vylezl z Georgesovo kamery.
Winterland (2019)
Typicky americky spatny dokument. Uvodnich 10 minut, kdy nam autori ukazi asi 150 jmen a xsichtu a jakmile vylezete z kina, tak stejne nevite o nikom. Spousta nudnych a opakujicich se zaberu. Kecy typu best, cool, biggest cloveka serou hned po 3 minutach. Neskutecne nevyrovnaný zvuk a vecne rvouci pitome pisnicky, kdyz se mate divat na ty amazing a beautiful hory davaji smysl. Kdyb to melo 30 minut a bylo tam asi o 100 lidi min, tak by to slo. Takhle si rikam "dafuq i just see"
Dozorce (2019)
Pekny obrazky, nekdo si tu hral na Leoneho. Na zacatku pecka, pak uz to slo dejove dolu. Nicmene zaslouzenych 3,5
Tenkrát v Americe (1984)
4 hodiny <3
Pásky z Nagana (2018)
Běhal mi mráz po zádech. Nejlepší dokument, co jsem kdy viděl.
Beze mě: Šest tváří Boba Dylana (2007)
Cate Blanchett bych sice věřil i penis mezi nohama, ale to nestačí. 135 minut bez matroše na kterém jede Todd Haynes to nejde dát bez újmy.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Ja fakt nechapu, proc se vzdycky zkusim podivat na neco, co uz predemnou vytrpel verbal. To je takova pitchovina, ze to snad ani neni mozne. Jasne na svou dobu super efekty a hudba. Ale film je mnohem komplexnejsi...
Kmeny - Graffiti (2015) (epizoda)
Záběry jak z mobilu. Rozklepaná kamera na rozmazané nohy, to je fakt super.Sprejerům by se prostě měly sekat ruce....