Recenze (154)
Kazatel Kalašnikov (2011)
Film o tom, jako moc dokáže člověku změnit život setkání s těmi, kteří prožívají každý den na hranici života a smrti.
Fontána (2006)
Nádherný film se skvělým příběhem, hudbou a zpracováním.
Všichni moji blízcí (1999)
Dojemný film o činnosti Nicholase Wintona. Bezvadný herecký výkon a skvělá hudba... :)
Protektor (2009)
Skvělý film se skvělým námětem, hereckým obsazením, výkony a hudbou. Jednoduše nádhera.... :)
Lidice (2011)
Zajímavý film se skvělým obsazením. Nejlepší částí filmu je výkon Karla Rodena a hudba k filmu.
Habermannův mlýn (2010)
Film ukazující složitost života v pohraničí a lidské pokrytectví v celé své nahotě. Jinak skvělý film.
3 sezóny v pekle (2009)
Jeden z nejlepších filmů, jaké znám. Ukazuje v jakém zmatku žila nejen celá republika, ale také její umělecký svět, který těžil z nespoutanosti poválečných led, aby byl následně umlčen komunistickým režimem.
Tobruk (2008)
Vynikající film o československých vojácích bojujících pod vedením Karla Klapálka v nehostinných podmínkách africké pouště proti rozpínajícímu se nacismu.
Smyčka (2009) (TV film)
Film do jisté míry ukazující život Bohumila Laušmana, který také nejprve, jako přední sociální demokrat utekl před komunismem do Rakouska, než byl unesen agenty Stb zpět. Ukazuje názorně, jak se chovali komunisté k sociálním demokratům, kteří se mohli do budoucna stát jejich největším nepřítelem. Skvělý film
Operace Silver A (2007) (TV film)
Skvělý film o české parašutistické skupině působící na území Protektorátu během Druhé světové války.