Recenze (210)
Canterburské povídky (1972)
Pasolinimu jsem nikdy nepřišla na chuť, je mi líto...a než drama mi to spíš přišlo jako komedie. Obzvlášť ta poslední povídka =)) člověk to nesmí brát moc vážně a možná se to dá se zdravým rozumem přežit ;) Poté, co jsem viděla Saló jsem čekala něco mnohem horšího =)
Všechno, co jste kdy chtěli vědět o sexu (ale báli jste se zeptat) (1972)
Radyo má pravdu, Allena ráda nemám, ale tohle je taková kravina, která musí dostat každého =))
Štaflík a Špagetka (1971) (seriál)
Jeden z nejlepsich vecernicku vsech dob ;)
Tip a Tap (1971) (seriál)
Dalo by se dát strýčkovi Fidovi za jeho ukládání na dobrou noc méně než 5 hvězdiček?! Ne...ten seriál nebyl úplně přistroublý, dabing měl naprosto výborný, ale je pravda, že si ze seriálu dnes pamatuju víceméně taky jen zachraňovací a odnášecí scénu do postele, na nějakého havrana mé vzpomínky opravdu nesahají...
Rychlé šípy (1969) (seriál)
Se vsi uprimnosti...u tohohle sem se jako mala docela dost bala =))) Vyborny =))
Grand restaurant pana Septima (1966)
Tenhle film mi prijde naprosto nevyvazeny. Prvni pulka plna humora a na te druhe to tak trochu ustrne... mozna jen muj dojem..
Obchod na korze (1965)
Naprosto vyborny film, ktery si po zasluze toho oscara zaslouzil...jen celou jeho prvni polovinu jsem nevedela za co, prislo mi to zbytecne zdlouhave, ale o to vic me potesila druha pulka a hlavne naprosto bravurni konec. Herecke vykony jsou impozantni, to se proste musi videt... a pak jen tise obdivovat skvostny vykon Jozefa Kronera...
Perličky na dně (1965)
Všichni hodnotí vysoce, já se držím při zemi - mám ráda umělěcké filmy, ale na tohle bych musela být asi zhulená, abych se k tomu nějak propracovala...
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
"...My jsme vlastne.. brachove!" To je prece klasika! ;)
Sedmá pečeť (1957)
Absolutne nejlepsi film od Bergmana a vubec =) Max von Sydow je uchvatny krizak a cely tenhle film je jedno dechberouci dilo. Skoda, ze se takove filmy netoci i dnes...