Recenze (66)
Mazací hlava (1977)
Lynchovi se zdál pěkně hnusný sen a tak se ho rozhodl natočit. Tomu říkám úlet!
Bezstarostná jízda (1969)
Perfektní film s perfektní hudbou. Nemůžu vytknout zhola nic...
Meze Waltera Hortona (1969) (TV film)
Velmi povedený příběh ve velmi povedeném provedení. Rhapsody in blue na závěr tam sedla tak dokonale, že jsem si ji hned musel pustit celou:)
Někdo to rád horké (1959)
Že bych si potrhal bránici smíchy, to říct nemůžu, ale rozhodně je to zábavný film, na který mě bavilo se dívat. Vzhledem k roku vzniku je to film jistě nadprůměrný.
Stezky slávy (1957)
Velmi sugestivní nálož toho, co za svinstvo je válečná politika a vlastně politika a mocnářství obecně. Mám chuť všechny mocné pány nakopat do hýždí, což jsem sice měl i před tím, ale teď k tomu mám o důvod více. Kubrick je génius a kdo dá tomuhle něco jiného než *****, tak musí být opravdu ignorant, protože tohle skutečně nemá slabé místo po žádné stránce.
Robot-monstrum (1953)
Kdo tohle neviděl, není u mě chlap...