Recenze (11)
Mstitel bezpráví 3 (2015)
Mít auto, které si bez škrábance bych chtěl taky, ušetřil bych za pojištění. Ale jinak srandovní film.
Predator Dark Ages (2015)
Hvězdička dolů za nesmyslné čekání s lukem a následné pronásledování ...
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Asi bych začal snad jedinou věcí, která mi vadila. Zastavení laserového paprsku silou je podle mě blbost, ale u se stalo. Obsazení skvělé, hlavně herci z původní trilogie nastolili tu správnou atmosféru, teda až na minimální screen time pro luka. Docela mě teda zarazilo, jak ve filmu vypadal Adam Driver, který po sundání masky vypadal dost strašně. Celkově byl film skvělým úvodem pro další filmy, ve kterých snad rozvinou původ Ray. Za mě 5 hvězdiček.
Věčně mladá (2015)
Hvězdička dolů za iritující hlas vypravěče, jinak není co dodat, skvělý film.
Balls Out (2014)
Rozhodně nepatří k těm nejlepším komediím, ale za to finále si ty 4 hvězdičky zaslouží.
Posledních pět let (2014)
Slušný námět a jak na konec vše do sebe zapadl, mě opravdu překvapilo. Zpěv byl dobrý, až na pár výjimek. Celkový dojem film dotáhl na ty 3 hvězdičky a utvrdil mě, že Anně Kendrick sluší víc hnědá barva vlasů.
Rudá jako rubín (2013)
Film docela zajímavý, ale pořádné zápletky sem se nedočkal. Posledních 20 minut sem si jenom říkal: Tak teď to přijde. A nic se nestalo a to jejich proroctví mi konečně došlo asi 10 minut po dodívání.
Veterán (2012)
Já mám rád akční filmy a trocha srandy taky neuškodí. Film se mi hodně líbil, má zajímavý příběh. Je to jeden z mála filmů, co mě v poslední době pobavil.
Mezi vlky (2011)
Bavilo mě to a jen by mě zajímalo, jestli toho alfu zabil nebo ne :D
Dead Set (2008) (seriál)
NA brity dobrý nápad a zpracování, až na přehnanou demenci postav. Také to mohlo být delší.