Recenze (6)
Gladiátor (2000)
R.CROWE - neskutočný, najlepší... A film? Proste ma.... dostal. Zostal som iba ticho sedieť. I keď nie celkom podľa histórie ale proste krásny.
VALL-I (2008)
Krásny príbeh o láske, ktorá sa vrátila po ..... po tom všetkom predpovedanom.
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Tento film som videl už aspoň 10x a viem že si ho pozriem znova a znova, na začiatku to bolo o vojne o krvi, strelbe. Proste som ho bral ako akčný film. Ale okolnosti a udalosti v tomto svete ma usadili do kresla a začal som postupne vnímať príbeh, až som sa vlastne dostal k tomu o čom tento film je. Je to o nás, o ľuďoch , obyčajných ľuďoch - či o vojakoch , ktorý si len plnili svoju povinnosť. Je to príbeh ktorý bude stále žit.
Mlčení jehňátek (1991)
Famózne!!!!! Geniálne!!!! proste toto je film ktorý sa dá pozerať aj v týchto rokoch.
Napola: Hitlerova elita (2004)
Prečo by som nemal dať *****? Veď to mohla byť aj realita? Áno prečo nie, nacisti boli fanatici.... Mne sa to páčilo . Dosť silné aj kruté.
Schindlerův seznam (1993)
Už tu bolo povedané všetko... Proste bez komentára, a želám rýchle spamätanie sa po tomto filme. Geniálne, famózne a veľmi silné.