Recenze (20)
Meg 2: Příkop (2023)
Masakr. Mentalni. Vazne se nekdo odhodlal tohle natocit? To vsichni museli podstoupit lobotomii, co se podileli na tehle sr.....ch.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Kur.a to bylo co? Coooooooo? Cooooooozzzzzzeeeeeee? Reziser at spacha sebevrazdu a to hned. I s celym tymem. To predbehlo i novyho Hellgaye. Vetsi pitchovinu jsem snad nevidel!!!!!
Flash (2023)
A tohle bylo co jako?
Nene (2022)
Hodne zvlastni pitchovina
Seveřan (2022)
Prisel jsem, videl jsem a skonstatoval jsem..... Ne. Uz nikdy vic takovou zhovadilost.
Predátor: Evoluce (2018)
Tak jsem vydrzel ca. 10minut. Pak jsem vlozil BD do skartovacky
Padesát odstínů šedi (2015)
To bylo co proboha????????????
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dalsi nekonecny pribeh...pro fandy a deti ok, jinak nic moc.
Tři muŠTĚKýři zachraňují Vánoce (2014)
Dean Cain? At jde do pr...le. Vice dementniho imbe...la jsem nevidel.
Kurýr: Restart (2015)
To je co dopr...e?????