Recenze (3 343)
Abstinent (2019)
Docela slabota.
V zajetí (2020)
Není to horor a už vůbec ne mysteriózní. Thriller možná maličko. Každopádně je to super a konec hodně povedený.
Princezna z cukrárny: Zase vyměněná (2020)
Trochu slabší a předvídatelnější než jednička, ale pořád hezké.
Vítejte v Čečensku (2020)
Nemám slov.
Ajka (2018)
Bylo by to super, kdyby to nebylo tak hrozně chaotické a zmatené.
Život před sebou (2020)
Italové ocenili Sophii Loren dostatečně.
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Na tyhle "sci-fi" filmy moc nejsem, nicméně od covidu je možné všechno. A tohle je moc hezky a akčně natočené, takže super.
Humorista (2019)
Mě to teda vůbec nebavilo, příliš plitké.
Náhradní matka (2020)
Krapet předvídatelné, nicméně moc hezky natočené.
V síti 18+ (2020)
Fuj, stoprocentně je lepší verze 18-