Recenze (3 335)
Lékořicová Pizza (2021)
Hodně zvláštní a zbytečně dlouhý výtvor.
Šiška Deluxe (2016)
Výtvor s takovým tím hodně jednoduchým a přitroublým humorem. Také mi připadalo, že to má dost rumunské vibes, nicméně to není zas až tak špatné.
Láska vlny přenáší (2022)
Netflix trochu kazí polskou kinematografii. Je to téměř jako každá druhá klasická americká romanťárna.
Barvy lásky (2021)
Prosím vás, vysvětlete mi někdo, jak je možné, že Chad Murray takhle moc zestárl? Vždyť v Moderní Popelce to byl tak sexy kočičák. Achjo, asi už jsem taky stará.
Služebníci (2020)
Málem jsem u toho vytuhla.
Neviditelný život Eurídice Gusmao (2019)
Silný příběh, který ale neskončil dle mých představ.
Vem si mě (2022)
Romantika jak blázen. Taky mě trochu překvapuje, že JLO fakt umí celkem dobře hrát. Možná lépe než polovina real hereček.
Velký červený pes Clifford (2021)
Hezký film pro celou rodinu. Nicméně je to poměrně dost sci-fi.
Jiří pes uprchlík (2019)
Tak tohle je naprosto boží!
Justin Bieber: Náš svět (2021)
Justina sice nemám ráda a neposlouchám ho, nicméně jsem to celé zkoukla čistě ze zvědavosti. A taky jsem si myslela, že když jde o dokument, tak se třeba dozvím něco zajímavého. To se vážně nestalo, neb to má do dokumentu hodně daleko. Dokumentuje to pouze přípravu koncertu během pandemie, nic víc, nic míň.