Oblíbené seriály (8)
Chalupáři (1975)
miluju
Plešoun (1995)
já ho žeru..kdo se nedokáže smát jednoduchým věcem a rozesmějou ho jen kraviny typu Big Bang Theory,tak je prázdnej jako pytlík vod buráků! humorm usí být jednoduchej a ne násilnej. Za mě pět.
Pingu (1990)
nejlepší panáček všech dob.dabing? LUXUSNÍ! a příběhy taky
Četnické humoresky (2001)
Žena za pultem (1977)
Za mě má tato série velkou jedničku. Skvělé herecké výkony,pravdivost tehdejší doby, skvělé vztahy a nelehký osobní život "hrdinky". Mám seriály p.Dietla moc ráda a nechápu,proč by se na J.Švormovou měl někdo dívaz skrze prsty.