Recenze (7)
Susedia (2006) (seriál)
Myslím, že toto je jeden z najlepších slovenských televíznych pokusov. Tento seriál má síce aj slabšie diely, no je to na 100 % lepšie ako trapkoviny tipu Roseanne, Rodinné putá atď. Tento slovenský sitcom pokojne môže konkurovať niektorým americkým.
Moesha (1996) (seriál)
Nepodarená napodobnenina Billa Cosbyho, bez vtipu, vkusu.... Btw asi žijú v Afrike : ani jeden beloch :)
Kocour Raplík (1992) (seriál)
1* za Vianočnú časť. Ten sedlák má super hlášky :)
Johanka z Arku (1999)
Sklamanie roku! Luc Besson - mal som pocit, že je to dobrý režisér, aspoň podľa toho, čo som si prečítal na CSFD a podobných stránkach. Ale toto sa mi zdá ako zlý vtip!
S nasazením života (1993)
John Malkovich + Eastwood X Petersen + skvelý scénar = 5*
Final Fantasy: Esence života (2001)
Celkom som nepochopil o čo vlastne režisérovi išlo. Väčšina filmu bola nudná, no animácia bola na dosť vysokej úrovni. Od tohto titulu som čakal viac....
Gauneři (1992)
"Mr. Brown, Mr. White, Mr. Blonde, Mr. Blue, Mr. Orange and Mr. Pink." Niet čo dodať.... Jeden z najlepších filmov od Tarantina. Skvelé herecké obsadenie a herecké výkony ( Q. Tarantino, Tim Roth ...) a ako Tarantino dokázal aj vo svojich neskorších filmoch - vynikajúci scenár. Naozaj klobúk dole pred pŕvým filmom Tarantina!