Recenze (602)
Muž jménem Ove (2015)
dojemné, tragické i komické, osobní a citlivě natočené ♣
Muž z Vysokého zámku (2015) (seriál)
s01 super - napínavé, atmosféra skvělá, postavy uvěřitelné a navíc velmi rozvětvený děj ♣
Osm hrozných (2015)
originální, zvláštně tarantinovské, úchylně krvelačné, překvapivé, skvěle zahrané a úžasně hudebně doprovázené, prostě kinematografický skvost ♣
Popelka (2015)
nové - jiné, plné hezkých efektů, kulis a kostýmů, celkově kupodivu skvělé a úžasná C.B. ♣
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
nasáklé skvělou atmosférou, s výbornou hudbou, střihem a neskutečně geniální kamerou, leč zbytečně vleklé ♣
Rodinný film (2015)
přemýšlivé, zajímavé, pudové ♣
San Andreas (2015)
ani béčková komedie, ani dobrý katastrofický film ♣
Sázka na nejistotu (2015)
varovné, očiotevírající, temně lidské, ale bohužel i dost nepřehledné ♣
Sedmero krkavců (2015)
nádherná smysluplná pohádka pro starší, která je velmi krásně a moderně natočena ♣
Spectre (2015)
stále stejný duch.. jinak z novodobých - za mě horší než 23. a 21., ale lepší než 22. bondovka ♣