Recenze (602)
Lincoln (2012)
americké, politické, přemýšlivé ♣
Looper: Nájemný zabiják (2012)
zajímavé a důmyslné ♣
Madagaskar 3 (2012)
nejzábavnější, inspirativní a prostě super ♣
Méďa (2012)
originální, ale divné ♣
Národní klenoty (2012) (seriál)
důstojné, nevtíravé, podrobné a velmi povedené ♣
Nespoutaný Django (2012)
brutální, ohrané, jednoduché a přesto naprosto fenomenální
Nic nás nerozdělí (2012)
naprosto neuvěřitelně silné, emotivní a lidské.. navíc N.W. i E.MG. skvělí ♣
O myšce a medvědovi (2012)
výchovné, zábavné, jednoduché ♣
O pokladech (2012) (TV film)
velmi mile překvapivé, docela inteligentní a pěkné ♣
Patrola (2012)
tvrdé, živelné, plné sraček a se skvělým soundtrackem ♣