Oblíbené filmy (10)
Válka policajtů (2004)
Forrest Gump (1994)
Purpurové řeky (2000)
Leon (1994)
Brutální Nikita (1990)
L. A. - Přísně tajné (1997)
V jako Vendeta (2005)
Pelíšky (1999)
Báječná léta pod psa (1997)
Láska nebeská (2003)
Filmy ve stylu Deníku Bridget Jones, Notting Hill, Čtyři stavby a jeden pohřeb nebo Hudbu složil, slova napsal mě nikdy moc neoslovily. Známí mi tvrdili, že Láska nebeská je opravdu krásný film, a že o hodně přicházím, že jsem ho ještě neviděla. Musím jim dát v tomto případě za pravdu. Tenhle film mě skutečně "dostal" v tom dobrém slova smyslu. Hugh Grant jako tančící britský ministerský předseda je naprosto luxusní. Už dlouho jsem se tak nesmála! :-D Colin Firth - nesmělý spisovatel je vyloženě kouzelný. Billy Nighy už vůbec nepotřebuje komentář. Pro mě ale jednoznačně nejlepší je v tomto filmu Alan Rickman! Je to neuvěřitelná změna oproti padouchovi ve Smrtonosné pasti I., Šerifovi z Notthinghamu v Robinu Hoodovi nebo profesoru Snapovi v serii s Harry Potterem. Mám-li být na 100% upřímná, tak originál v angličtině je naprosto dokonalý, ale dabing do češtiny tak trochu "zkazil" ten správný anglický humor.