Oblíbené seriály (6)
Hra o trůny (2011)
zacalo to v 2011. v marci 2014 uvedu dalsich asi 10 dielov. dokazu to pozerat aj jednoduche mexicanky ale aj majstri umu. rozmer kde tento serial zasahuje, je uplne presahujuci vsetko doteraz. no a ked tu vidim primitivne komentare, tipu ..no niake kecy a nahe holky.... tak je jasne, ze malokto si dokaze uzit celu zatvu z tohto diela. putave UMENIE prislo do televizie.
Domek z karet (2013)
nesledujem serialy. ale toto je taa vynimka. je tam pravidelne davka naivity,..predsa len sledovanost musia zivot aj domace panicky,..ale vlastne nema to chybu. putave, a kto to napisal, je clovek s praxe:) celkovo sa da povedat..je to ucebnica.
Ve jménu vlasti (2011)
napinave. vyborne putave, pribeh prepracoavny, vtiahne do deja, zabudnete na realny svet ked to pozerate. je tam, ale niekolko naivnych scen, akoby ich odbornici a poradcovia omylom prehliadli.
Dva a půl chlapa (2003)
iba s Charlie Sheen za 5 hviezd. bez neho....odpad
Mafstory (2006)
Profesionálové (1977)
samozrejme je to filmovo-technicky zaostale, ale ten drive a ako celok good stuFF,.