Recenze (212)
Rybí bojovník (2010) (pořad)
Kdyby dal radši těm rybám pokoj a dělal něco užitečného...
Deník NHL (2013) (pořad)
Tak tenhle pořad si nikdy nenechám ujít. Ten nejlepší hokej v nejlepší lize světa.
Čínská čtvrť (1974)
Spíše zklamání, i když jsem si před shlédnutím moc přál, abych byl na konci spokojený, jelikož mám Nicholsona moc rád. Vcelku nudný film...
La cara oculta (2011)
Skvělý snímek, u kterého, ač se nejedná o horor, místy opravdu mrazí. Do pěti hvězd mi tam ale něco prostě chybělo...
Tahle země není pro starý (2007)
Opravdu nechápu, jak mi mohl tento vynikající film tak dlouho unikat... Geniální scénář, kamera i střih, navíc spojení bratrů Coenů a Javiera Bardema je přímo mystické. Vždyť ve filmu pomalu nezazní ani jedna melodie a celková atmosféra jakoby přemlouvala diváka k tomu, že se vlastně vůbec nic neděje.
Ptáci (1963)
Jedním slovem geniální, skvělá atmosféra a gradující napětí. A ptáci, ptáci jsou svině.
Poltergeist (1982)
Šeď a nuda, navíc Spielbrgovské filmy jsou vždy strašně kýčovité, a to mi prostě vadí...
Sbal prachy a vypadni (1998)
Dokonalý scénář, parádní hudba. Po prvním shlédnutí mi to přišlo celé takové chaotické, když jsem ale o filmu dlouho do noci přemýšlel, došlo mi, jak je to celé skvěle natočené.
Poslední výkřik (2012)
Tohle je snad nejhorší český film všech dob.
Pološero (2011) (pořad)
Hvězda navíc za díl o drogách.