Recenze (5)
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Díky tomuhle filmu přemýšlim, jestli Avengers byli určitě nejlepší film, který jsem tenhle rok v kině viděla. :)
Gekidžóban Naruto: Šippúden – The Lost Tower (2010)
Na tenhle film jsem se hrozně těšila a čekala jsem teda trochu víc .. Další film o zachraňování princezny? Skvělý .. Navíc "záporák" mi přišel (nemůžu si pomoct) dost slabý .. Nicméně film celkově se mi líbil tak na 3-4 hvězdičky i přesto .. Ale dostane 4 díky tomu vrácení se v čase, loutkám a setkání Naruta s Minatem. :)
Alenka v říši divů (1951)
Tak tahle pohádka provázela mé dětství :). Už jen za to dostane 5 *. :)
Formule! (2001)
Film celkově se mi líbí. Ráda si ho občas pustím. Ale ty závodní scény? Až moc přehnané (nehody). :(
Senna (2010)
pro člověka, který se okolo závodění pohybuje je krása vidět, že někdo natočil dokument o tak vynikajícím závodníkovi. 5 hvězdiček je zasloužených. I když by tam mohlo být trochu víc těch důležitých věcí .. ale hlavně souboj Senna - Prost :\. Z toho tam je opravdu málo.