Deníček (6)
The dictator
Hahah.... co dodat, film vůbec nezaujal, nelíbil se mi...Snad více ani napsat nemohu, protože jsem dlouho neviděla takhle hrozný film,ale každý na to má jiný názor, že ?! :)))
Madagaskar 3
Tak jsme s rodinkou zašli na Madagaskar do kina, dětem se moc líbil a nejen dětem. Mě se tedy nejvíc líbila dvojka, ale nemohu říct že bych si to neužila. Takže za mě jen kladné hodnocení, Doporučuji ! :)
CESTA NA TAJUPLNÝ OSTROV 2
Minulý týden jsem viděla tento fantasy - dobrodružný film. Není to film který bych musela ještě někdy vidět - byl nudný, ale na druhou stranu mi nepřijde, že by měl patřit do těch horších filmů. Rozhodně se mi tam vůbec nehodil herec DWAYNE JOHNSON a když už bych ho za každou cenu chtěla nasadit do tohoto filmu, rozhodně bych mu nevybrala postavu nevlastního tatínka.
PLL
Po první zhlédnuté sérii PRETTY LITTLE LIARS jsem se do tohoto seriálu zbláznila !!!
Už se těším až zjistíme : WHO IS A. ? :)))
PRETTY LITTLE LIARS
Dnes jsem začala koukat na pretty little liars, stihla jsem 4 díly první série. Doporučila mi to kamarádka a už z těch prvních pár dílů jsem nadšená :))
The vampire diaries 3x22
Dnes jsem zhlédla 3x22 TVD škoda, že je další díl až v září :(