Recenze (1 199)
Sandman (2022) (seriál)
Já mám pro Sandmana slabost hlavně kvůli komiskům, který u mě nic nemůže znevážit (fe Preludia a Nokturna). Jasně, je tady kopa věcí, který některý lidi budou srát, verbal jich vypíchl dost. No a co... m*dám na to, jednou tu 5ku už zas dám.
Když se všechno po*ere: Woodstock 99 (2022) (seriál)
Pro mě fakt zajímavý, nemohl jsem se od toho ve 2 ráno odtrhnout :)
Bod varu (2021)
Přiznám se, že jsem byl vystresovanej i za herce. Až na ten přehnanej konec dost uvěřitelná věc.
Tohle je pop (2021) (seriál)
Za mě fakt zajímavý a poučný dokument, nerozškatulkovával bych to na jednotlivé epizody, nemyslím si, že ten o startu využívání Autotuneu byl nějak kvalitativně horší než ten o válce v Britpopu. Je to fakt někdy až šokující, co dokáží švédští producenti, jak stojí v povzdálí a nikdo o nich neví atd. Za mě super dokument na Netflixu a jsem rád, že to zrcadlí i zdejší hodnocení.
České století (2013) (seriál)
Jsem rád, že toto dílko vzniklo, protože to je dnes potřeba. Samotného mě to začalo více bavit až od dílů s Gottwaldem, ale suprově podané. Méně akce, více zamyšlení a dialogů. ROzhodně není pro každého a chápu, že nenároční diváci nejsou ohromení.
Rambo: Poslední krev (2019)
Do p*dele, Sly se i na sklonku života umí nasrat :)) První půlka filmu byl průměr, ale posledních 15 minut to byla fakt slušná řežba a nasmál jsem se jako dlouho ne. "Fakt poslední Rambo" a na ty roky, co Stallonemu jsou, to bylo fakt dobře nastavené, aby tam zbytečně nekřepčil nějak.
Světla ramp (1952)
Je to dost nápor, ale taky jeden z nej filmů, co jsem s ChCh viděl.
Gentlemani (2019)
Už se těším, až si tohle pustím znova. To snad nemá slabý místo.
Sametová extáze (1998)
Divný, netradiční, ale asi dost dobrý. Tohle rozhodně potřebuju vidět někdy ještě jednou.
Prince and the Revolution LIVE! (1985) (koncert)
Fakt neskutečná show, výborně zahrané, funky části jsou top.