Recenze (1 199)
Oggy a škodíci (1998) (seriál)
Ten kocour a jeho kámoš, to jsou borci jak sviňa:)
Apocalypto (2006)
Jak naturální..
Solaris (2002)
Viděl jsem to už dávno a líbilo. Pozvolna plynoucí.
Beowulf (2007)
Námět, vizuální stránka, všechno úžasné! Geniální fantasy.
Chobotnice z II. patra (1986)
Z nostalgie musím dát 4 hvězdičky
Návrat oživlých mrtvol (1985)
Tenhle horor je úchvatnej. Poprvé jsem ho viděl s rychlodabingem a to bylo teprv peklo:)
Battle Royale (2000)
Originální nápad. Miluju vyřazovací turnaje, fakt si mě to získalo
Králové ro(c)ku (2006)
Místy ubohé fórky, místy geniální vtipy.
Nenávist (2004)
Podle mě daleko lepší než utahaná japonská verze. tady je aspoň méně šedi a více děsivých scén.
Ztraceni (2004) (seriál)
Nebylo to zlé, ale bylo to už ke konci vyhrocené do krajnosti, jen kvůli dalším možným pokračováním.