Recenze (232)
Muž z Vysokého zámku - Fire from the Gods (2019) (epizoda)
Kvůli smrti Smithe odvolat útok? Wtf? A ten konec???? Tak dobře to bylo nášláplý a pak totok...
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
Jako vážně?
Tajná invaze - Milovaná (2023) (epizoda)
Začíná to být pěkně hloupý.
Tin & Tina (2023)
Vyloženě 3 morbidní scény vložili film do kategorie horor, jinak bych to regulérní zařadil mezi komedii.
Ve při - Představa světla (2023) (epizoda)
Nějak takhle jsem ten konec čekal, protiklady se přitahují.
Randál (2023)
Nezazivna, zivajici a nicnerikajici nuda
Na krátko (2018)
Ze života.. celkem depres
Bullet Train (2022)
Takovej lepší Kill Bill
The Mandalorian - Kapitola 21: Pirát (2023) (epizoda)
This is the way!
Grand Prix (2022)
4,5* Taťána absolutně perfektní výkon, lépe zahradou smazku v českém filmu nenajdete, věrohodné velmi. Blaník mě taky hodně bavil a Kozub opět perfektní. Smál jsem se celý film.