Recenze (4)
Napospas osudu (2014)
totální propadák cage teda podepsal totální hovadinu na 2 za mě tedy pořádnej ODPAD!!!
Transformers: Zánik (2014)
konečně díl podle mého gusta! žadný uřvaný fakan jako to bylo minule. to byla totalně zbytečná role! Ale tedka mě bay totalně dostal čelist až ke kolenům. Snad bude další díl ve stejném stylu. Scénky výborné hlášky spur ale občas jsem se v těch EXPLOZÍCH strácel ale i tak 5*
Godzilla (2014)
GODZILLOZODNÍ VELMI DOPORUČUJI. ZA MĚ 5*
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
osobmě mě zaujal hned od první chvilky až do konce pro mě je to 5*