Recenze (24)
Partička (2011) (pořad)
Zábavné, vtipné, upoutající, nové a originální !! *****
Medvídek (2007)
Tohle není můj šálek kávy, asi mi unikl děj, pointa, nebo něco, co by diváka upoutalo. Ale bohužel, nestalo se. ** za Macháčka :)
Kráska v nesnázích (2006)
film se mi jevil na tři hvězdičky, jako taková typická česká "pohádka" o dívce, která má problémy a vysvobodí ji bohatý ital. No, příběh o ničem, nesmyslný obrat v závěru filmu (jak se Geislerová vyspala s Luknárem) a podobné hlouposti. No, líbil se mi tam Abrahám a opravdu velice psycho-zábavný Schmitzer. Dvě hvězdy hlavně kvůli nim a také za nádhernou Geislerovou, jinak žádná sláva.
Rodina je základ státu (2011)
Po dlouhé době kvalitní český film, se zápletkou, napětím i legrací. Igor Chmela a Eva Vrbková své role zahráli opravdu bravurně. Také inteligence české policie byla velice skutečná. Nejlepší: "a nejste ozbrojen, že ne?" nebo "tak jsem vám ho chytil kluci" . K nezaplacení :) Dávám 80% !