Recenze (314)
Mistr (2012)
joaquin phoenix - ach jo, toho oskara by si zasloužil.....
Vražedná hra (2012)
chudák matthex fox - taková dřina a kvůli tomuhle paskvilu???
Skyfall (2012)
málokterý film zkouknu v kině 2x....
Rock of Ages (2012)
félice trápny TOM CRUiSE.....
Temný rytíř povstal (2012)
christopher nolan: FUCK YEAH!
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
úžasné 3D, příběh mě naopak zlamal...
Sherlock (2010) (seriál)
první série: GUT! druhá série: SUPERGUT!
Drive (2011)
v podstatě to samé co Valhalla Rising, akurát v současnosti...
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
jednu nebo pět??
Mission: Impossible - Ghost Protocol (2011)
viděno 2D v iMAXu - za****, posléze viděno s otřesným českým dabingem - za***