Recenze (15)
Trollové (2016)
Davam 4. Mozna proto, ze jsem jako mala Trolliky milovala, mozna proto, ze mi zpivani ve filmech vadi, ale tady me to vyslovene bavilo a mozna taky proto, ze je proste hezky jednou za cas vypnout u neceho tak pohadkove cistyho, preslazenyho a barevnyho.
Příběh služebnice - Noc (2017) (epizoda)
Zda se, ze je nadeje. I v marnosti... Sakra dobry zakonceni. Nektery sceny byly velmi silny a hlavne krasne natoceny. Kdyz sluzebnice odmitnou prikaz k ukamenovani a pak se rozchazeji do svych "domovu" za tonu Feeling good..nejde nic jinyho nez zatleskat. Davam 100%. A prominte teto Lydie!!!
Mělčiny (2016)
Tohle snad nemuze nikdo myslet vazne. Davam jednu za par hezkych zaberu, racka a ze jsem to vydrzela do konce.
Anthropoid (2016)
Vyborna atmosfera, vyborne herecke obsazeni + vykony, zvlastne pred Alenou Mihulovou smekam. Takhle to ma vypadat. 100%
Sedmilhářky - Dostaneš, co potřebuješ (2017) (epizoda)
Na posledni dil jsem byla moc zvedava, ale tohle jsem opravdu necekala. Spadla mi brada, naskocila husi kuze a tekly slzy...to vse zaroven. Behem par vterin mi probehly hlavou pribehy vsech predstavitelek a ja je vsechny pochopila. Najednou bylo vse jak ma byt a ja buhvi proc pocitila obrovskou ulevu. Famozni zaver!! Za neuveritelne emotivni rozuzleni celeho pribehu davam 5 hvezdicek se spatnym pocitem, ze je to malo.