Recenze (35)
Padre Pio (2000) (TV film)
Krásny film ..u mňa *****
38 (2014)
...niet čo viac dodať....*****
Chlapec v pruhovaném pyžamu (2008)
Veľmi silný a dojímavý príbeh dvoch chlapcov žijúcich v odlišnom svete neviných detských duši ,........................................ten koniec ma zabil...*****
Divocí koně (2015) (seriál)
Nechápem prečo odsudzujete seriál,ktorý hral v telke maximálne 15krát.Sú tam slovenskí herci,ktorí majú určitú dokonalosť v hraní,či v divadle alebo v seráli.Nemožete čakat,že to bude seriál z nejakej americkej profesionálnej agentúry.Sú určití ludia,ktorým sa ten seriál páči a majú ho v oblube.Tieto komentáre ako napr. : ˇˇOdpad,Oničom..atd su maximálne trápne a nediskutabilné akurát sa tým zhadzujete a znižujete si tým svoje ego.Neviem prečo neviete ocenit ludskú prácu,na ktorej ludia,teda herci slovenskej tvorby pracovali dlho a snažili sa tým docielit určitú sledovanost v slovenskom soubiznise vrátane televízie JOJ.Ludia,chcem vám týmto povedat,že treba ocenit prácu a neponižovat ich.Komu z vás by sa to páčilo,keby ste režisér nejakého filmu a uvidíte takéto nepríjemne komentáre? Asi nikomu.Odomna ****
Orest z rodu čarodejníkov (2010) (TV film)
Už dlho tu nebola taka pekná filmová rozprávka zo slovenskej tvorby ,mne,s manželkou aj naším deťom sa to veľmi páčilo ja dávam plný počet...*****
Americký sniper (2014)
milujem filmy z tohoto prostredia,jeden z ďalších Eastwoodových špičkových,psychologiou prešpikovaných filmov bravúrne zvládnutá atmosféra, v skratke -ako vždy poctivo zvládnutá režia bez váhania *****
Sex Up - Ich könnt' schon wieder (2005) (TV film)
porovnám s prvým dielom tak ....*****
Generation Kill (2008) (seriál)
tento serial nemal chybu.....je to podla skut.udalosti a tam vidiet ako sa može aj majster tesar utnut....a hlavne ake chyby a zbytočne straty ludskych životov stala vojna v Iraqu....je to serial ktorý nenudi ani len na chvilku ked sa nebojuje proti nepriatelovi tak sa bojuje vo vlastnych radoch medzi sebou.....je to kruta realita dnešnej americkej armady odporučam pozriet *****
Protibombová jednotka (2011) (seriál)
super serial....nevedel som sa od toho odtrhnut......
Tři dny ke svobodě (2010)
Výborný film od zaciatku až po koniec odporučujem vidieť.....*****