Recenze (891)
Let (2012)
Whip věděl, že jinak se toho nezbaví, tak to vyřešil trochu ráznějším způsobem, aneb než někoho (v USA) pomluvit, byť posmrtně tak radši do basy. I tam se dá léčit. každopádně zajímavé, ale kecy typu boží moc a za všechno může bůh mě vážně sraly. Ale kokainem proti chlastu..Proč ne.
Léto s Italem (2012) (pořad)
Takhle přesně si představuji kvalitní pořad s gastronomickou tématikou, jenž vám ukáže krásu Itálie, spoustu receptů a místní speciality s jejich postupy. Takových pořadů by mělo přibývat. Třeba i nova udělá Léto s Babicou.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Tomu říkám zaměstnání. Čekat, zmáčknout spoušť a spláchnout tělo do hajzlu. Pak posbírat stříbrný cihličky a jít za štetkama a fetem. A takhle pořád dokola, do tý doby než ty cihličky nezezlátnou. Pak si vzít třicetiletou dovolenou, vzít si japonku, zasadit bambus a pokusit se zplodit malýho Loopera. Pak už jen čekat na den D a umřít. Až na pár nudných pasáží a počáteční zmatení v ději, jenž se postupem času vyjasní, je to pěkná podívaná.
Madagaskar 3 (2012)
Nejsem příliš velkej fanda animáků, ale Madagascar se mi celkem líbil. Až do teď. Třetí díl je... Nevím jak to napsat. No prostě je k hovnu. Zvířata už nejsou prostě zvířata. Děj špatnej a hlavní postavy nezábavný. Ještě že jsou vložky s tučňákama a králem jelimanem. To jediný stálo z filmu za nějakou tu hvězdičku.
Max Payne: Valhalla (2012)
Pohoda. Fanoušky Maxe určitě potěší. Doporučuju zkouknou kraťas Max Payne: hero a možná si tohodle budete vážit o něco víc.
Méďa (2012)
Rozhodnut spravit si chuť po nevydařeném spider-manovi jsme navštívily Méďu. A ono se to zdálo jako dobrej nápad. Teda alespoň první polovina. Druhá lehce pokulhávala, aneb jak bývá u amíků zvykem, ale i tak sem se bavil.
Mistr (2012)
Za zmínku stojí především výkon Joaquina a Philipa. Celkově je film, sice zajímavej co se týče námětu, ale nudnej co se týče zpracování.
Můj otec je šílenec (2012)
Člověk by ani nečekal, že komedie z roku 2012 a ještě k tomu se Sandlerem bude zábavná. Pěkný hlášky, solidní humor a romantickejch žvástů tak akorát. K tomu stačí neposrat konec jak u podobných snímků bývá zvykem a vyjdou z toho pěkný 4 puntíky.
Naboř a ujeď (2012)
H O V A D I N A a nebejt toho debilního policajta, nestálo by to ani za ty dvě hvězdičky. Z žánru road movie hodně slabej odvárek.
Nespoutaný Django (2012)
Seděl si jednou takhle Quentin a v ruce svíral žánr western jako takový. Druhou rukou mezitím rozepínal poklopec, následně tasil svůj tarantinovský penis a pěkně tento žanr pochcal, načež ho pochcaný vzal a ješte si s ním náramně vytřel prdel. To vše je ale myšleno dobře a už teď se těším na návštěvu kina, abych mohl dosadit pátou hvězdičku.