Recenze (176)
Divoké vlny (2007)
Netradičním způsobem natočený animák s nenuceným humorem a milé překvapení letošního léta.
Dotek Medúzy (1978)
Zpočátku trochu rozvleklé a člověk příliš netuší, co se bude dít dál, ale od druhé třetiny začíná napětí exponenciálně růst a vrcholí velkolepým finále, u kterého rozhodně plakat dojetím, že svět byl zachráněn, nebudete. Takové filmy se už dnes opravdu netočí.
Dracula (1992)
Úžasná vizuální stránka, skvělá hudba, netradiční přístup k legendě o krvelačném hraběti Drákulovi, skvělý Gary Oldman a prsa dua Monica Bellucci & Sadie Frost. Co víc si přát?:)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Jednoduchá premisa - dvanáct porotců je přizváno k soudu, aby rozhodli o vině či nevině zpočátku zdánlivě jasného případu vraždy a pouze jediný odmítá chlapce poslat na smrt. Hned od začátku je jasné, jak to asi dopadne, ale ve všech ohledech perfektní snímek vás i přesto přiková do sedačky, jak se postupně odhalují jednotlivé detaily případu a střípky z osobního života zůčastněných porotců. Nestárnoucí klasika a ukázka špičkové filmařiny.
Expendables: Postradatelní (2010)
Kdyby Jet Li nemluvil a raději víc kopal, kdyby Dolph dostal víc prostoru pro zabíjení a kdyby Mickey neplakal, k dokonalosti by už Expendables chybělo jen málo. Akční podívaná ze staré školy se silným nádechem nostalgie ale rozhodně není určená úplně pro každého.
Fast and Loose (2011) (pořad)
Je to v podstatě novější verze Whose Line Is It Anyway, ale přináší nám nové improvizační hry a Sideways Scene na žíněnce jsou naprosto rozbíjející. A mně osobně přijdou Britové v těchto improvizačních show mnohem zábavnější a nekorektnější než jejich zámořští kolegové.
Fotr je lotr (2000)
Standartní americká komedie o chlapíkovi, kterému se již od začátku lepí smůla na paty. Některé scénky jsou skvělé a některé zase mizerné a ve finále nebýt přítomnosti Roberta De Nira a jeho monumentálního charismatu, asi by film skončil více méně nepovšimnut mezi ostatními průměrnými komediemi. Robert naštěstí celému snímku dodává celkem šťávu a výsledkem je komedie mírně nadprůměrná:)
Frigo na mašině (1926)
Úžasná groteska, která dokáže oslovit i po tolika letech a dokáže vyčarovat úsměv i na tvářích těch nejnerudnějších filmových diváků.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Kdo čeká gangsterku ala Untouchables, ke kterým má Gangster Squad námětem nejblíž, vybral si špatně. Tohle je prostoduchý akční film zabalený do hávu přelomu 40. a 50. let. Postavy jsou jednoduché a šablonovité, herecký potenciál značně nevyužitý, děj dost klišovitý, ale i přes ta negativa mi přišlo, že film poměrně solidně drží tempo a i akční scény jsou obstojně zrežírovány. Pro mě to byla taková příjemná nenáročná akční jednohubka v atraktivním hávu. Extra nenadchne, ale na druhou stranu ani neunaví.
Gappa (1967)
Těžko hodnotit tenhle film v dnešní době, kdy už se nám přes filmová plátna přehnala Godzilla, nespočetné druhy dinosaurů z Jurského parku či mimozemská invaze z Dne nezávislosti. Věřím ale, že v době, kdy byl film natočen se jednalo o celkem zdařilé béčko a ani já jsem se u toho, přestože scénář je tak neskutečně originální a zpracování na dnešní dobu zastaralé, nenudil. Takže u mě je to tak za 2,5*