Recenze (234)
Blade Runner (1982)
Nevím, jestli je problém v tom, že jsem se narodil o ani-se-neptejte-kolik let později, než šel tenhle flák do kin, nebo jinde. Prostě to postrádalo většinu času dynamiku a tzv. tah na branku. Harrison je samozřejmě super a Rutger Hauer je taky top! Jinak pro mě spoustu načnutých a následně (aspoň v mých očích a tím pádem zbytečných) nedokončených nápadů. Povinnou přípravu pro Blade Runnera 2049 si tedy můžu odškrtnout, a kdo ví, možná dám tomuto šílenému filmu ještě šanci.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Hodně lidí říká, že je to nejlepší díl. U mě má však všech 6 dílů stejnou hodnotu, i když lehoučce vyhrává nově natočená trilogie...100%
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
Tohle je srdcovka, jako ostatně všech 6 epizod této slavné ságy...100%
Večerníček (1965) (pořad)
Kdo se nikdy nezasmál například kutilům Patovi a Matovi a nebo Bolkovi a Lolkovi, tak vyrůstal v jeskyni. Některé pořady byly ovšem otřesné. U mě 50%