Recenze (146)
Jen Bůh odpouští (2013)
Ze zajímavosti jsem si přečetl ostatní komentáře a musel jsem se chechtat u božího Verbala, neb jako bych četl to, co jsem utrušoval během sledování této blbosti...
Geonchukhakgaeron (2012)
Netřeba vidět znovu, rozvláčlý, nudný film, cílová skupina - středoškolačky...
Jak porodit a nezbláznit se (2012)
Až se sám divím, že tomu dávám 3 hvězdy, ale některé džouky byly fakt dobrý, ale je možné, že jsem teď trochu citové rozhozený, když očekávám taky dcérku...
Grandhotel Budapešť (2014)
Připomíná Amélii, vizuální stránka výborná, pobavil jsem se, lze vidět znovu.
Nanking! Nanking! (2009)
Humus války očima číňanů...
Boogeyman 3 (2008)
Jednou jsem se lekl, tak 1 hvězda... Typický, klišovitý, lehce předvídatelný hororek. A ani tam (jako ve správném hororu) nejsou až tak pěkné baby a kozy.
Vlk z Wall Street (2013)
Na to, jak dlouhý je to film, rychle a zábavně uteče.
Špinavý trik (2013)
Není to špatné, ale nic extra.
Loupež za bílého dne (2008)
Film na ospalé nedělní odpo, k podřimkávání.
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Banda staříků ala starej Simpson vyřídí ze tři brigády a tankové divize....