Recenze (28)
Hypnotizér (2012)
Nedávno jsem dočetla knihu a tak jsem byla natěšená na film, ale čekalo mě velké, velké zklamání. Na to, že film měl dvě hodiny, tak se v něm skoro nic neděje. A že autoři filmu změnili docela všechno, tak tomu vůbec nerozumím. Mohla bych se rozepsat, ale se mi nechce kazit jiným divákům, kteří knihu četli, dojem. Zfilmovaná je i druhá kniha, Paganiniho smlouva, kterou mám rozečtenou, film tady zatím hodnocení nemá, ale po téhle tragédii to už radši ani vidět nechci, nehodlám si kazit chuť.
Jak vycvičit draka 3 (2019)
A kdyby to šlo, tak dám i 10 *
Vražedná místa: Doktor Bell - temné začátky Sherlocka Holmese (2000) (TV film)
Vzpomínám si, že když jsem tuto sérii viděla prvně, což je už hodně hodně dávno, bylo to mrazivě uchvancacující. Viděno dnes, hodnotím velmi kladně.
Úder otevřenou dlaní (1983)
I po sto letech od prvního shlédnutí skvělý zážitek.
Esa z pralesa (2017)
Dvě hvězdičky za snahu, ale víc si tento film bohužel nezaslouží.
Vetřelec: Covenant (2017)
Kdyby se nejednalo o film z Vetřelčí ságy, bylo by to celkem slušné dílo o cizozemské potvoře, stačilo by jen zápletku trochu pozměnit.
Sedmero krkavců (2015)
Na tuhle pohádku (a i na jiné české nové pohádky) jsem se nechtěla dívat, protože: se mi nové české pohádky prostě nelíbí, není nad klasické pohádky.... při představě, že krásnou statečnou Bohdanku hraje M.Issová se mi ježila srst - ne proto, že je snad špatná herečka, to v žádném případě, ale pamatuju si její mluvený projev v seriálu Hop nebo trop, a to se mi moc nelíbilo,ale třeba to měla ve scénáři.... Každopádně nelituju dvou hodin času stráveného u téhle pohádky a směle doporučím každému, kdo bude ochotný se na ni podívat.
Projekt minulost (2015)
Koukám, koukám a najednou (vlastně ani ne najednou, ono to přišlo postupně) zjišťuju, že o něco podobnýho jsem zakopla už někdy hodně dávno http://www.csfd.cz/film/45608-osudovy-dotek/prehled/ Film je koukatelný, relativně zábavný, ale už jednou nebo dvakrát, vlastně dohromady čtyřikrát viděný už není ničím inovativní. Škoda....
Si jou ťi č' ta nao tchien kung (2014)
Vzhledem k tomu,že Opičí král jako seriál mě okouzlil už před lety,ačkoli zprvu považován za jakousi píppíp,po druhém a třetím shlédnutí zařazen mezi moje klasiky,následovala honba za knihou,kterou si v knihovně chtěli najednou půjčit všichni.....Mám ráda tyhle čínsko-hongkongské výpravně epické fantasy,když už kvůli ničemu jinému,tak kvůli vizuálním trikům.Spousta vedlejších postaviček mi velice silně připomínala fantaskní postavy z říše fantazie a taky by se tam docela hodily,kdyby se je někdo chtěl vypůjčit. A tak jsem se na tenhle snímek moc a moc těšila a absolutně mě nezklamal.Jediné,co mě opravdu mrzí,že titulky k filmu vyrobil jakýsi antitalent,ale i tak jsem mu za ně vděčná;snad seženu i normálnější. Jak je zmíněno v zajímavostech k filmu,film je natočen podle prvních pár kapitol knihy,v podstatě do doby,než Suna Wu-konga zachrání z pod hory mnich putující na západ.Docela by mě zajímalo,jak by vypadalo pokračování v podobě dalších dobrodružství spolu s Písečným mnichem a Čuníkem.Třeba se dočkám.
Angelika (2013)
Nová Angelika je pro mě zklamáním,ačkoli jsem ani neměla zájem o tento film,tak mě přemluvili se na něj podívat.Nebylo to až tak nudné,ale ani žádný zázrak.Jestliže Angelika měla 17 a její manžel měl mít o 12 let víc,tak přece jen postava Peyraca byla trochu mimo.Čekám na Nicolase (fešáka alespoň jednoho z celýho filmu)a ono nic. A vůbec celý ten děj a příběh byl tak nějak zmatlaný dokupy... Asi si pustím starou Angeliku a spravím si dojmy...